Minggu, 06 Juni 2010

" CINTA JADI SAHABAT.........."

Dulu berkasih dan bermesra...
Bercerita dan bermanja...
Merajut cinta saling berucap janji setia...
Berbagi suka maupun duka...

Cinta yang dulu pernah bersemi...
Menjadi persahabatan yang indah disaat ini...
Takkan pernah lagi aku sakiti...
Takkan aku biarkan apapun yang akan merusak persahabatan ini...

Aku kan selalu menjaga hati mu...
Seperti aku menjagamu dulu...
Aku kan selalu menjaga perasaan mu...
Seperti dirimu menjaga hati ku...

Walaupun tak pernah kau katakan...
Tapi ku tahu apa yang kau rasakan...
Walaupun tak pernah aku ucapkan...
Tapi kau tahu bagi ku menyakitkan...

Takkan ku ucapkan lagi kata-kata cinta dan rayuan...
Dan takkan aku ikrarkan lagi apa yang ada dalam perasaan...
Biarkan saja semua kusimpan...
Untuk impian dan kenangan...

Hari ini dan esok lusa...
Kita bergandengan tangan bersama-sama...
Menebar kasih merangkai cita...
Menjadi sahabat yang setia.........

Tidak ada komentar:

Posting Komentar